خرید پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805 


قیمت : 3850000 تومان


برند : Epson


خرید پستی پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805 


قیمت پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805


 


نقد و بررسی تخصصی

پرینتر جوهرافشان «L805» که به تانکر جوهر مجهز شده است، شعار خود را پرینت ارزان گذاشته است. این پرینتر رنگی که به‌صورت اختصاصی برای چاپ عکس طراحی شده، برای صرفه‌جویی در هزینه‌‌های چاپ، تانکر جوهر را در سیستم خود جای داده و به اتصال بی‌سیم مجهز شده است. این پرینتر قادر است به‌راحتی عکس‌هایی باکیفیت را روی کاغذ عکس چاپ کند. این دستگاه برای استفاده‌ی عکاسان ایدئال است و علاوه‌بر چاپ عکس، قابلیت‌های دیگری مانند چاپ روی CD یا DVD را ارائه می‌دهد.

طراحی و ساخت

پرینتر L805 دستگاه بزرگی است؛ پس باید برای آن فضای بزرگی در نظر بگیرید. عرض این دستگاه به 54 سانتی‌متر می‌رسد که کمی بیشتر از نیم متر است! توصیه‌ می‌کنیم که این دستگاه را روی فضای اصلی میز کارتان قرار ندهید؛ زیرا چیزی از آن باقی نخواهد ماند. بهتر است این پرینتر را در نزدیکی میز خود، روی میز کوچکی قرار دهید. این دستگاه علاوه‌بر سایز بزرگ، وزن زیادی هم دارد که به حدود 6 کیلوگرم می‌رسد. دستگاه از بدنه‌ای تمام مشکی و کمی هم براق ساخته شده است. تانکر جوهر این پرینتر در قسمت چپ دستگاه قرار گرفته است که 6 رنگ را شامل می‌شود. این تانکر از بدنه جدا شده و با بازکردن آن، می‌توانید جوهرش را دوباره پر کنید.

شاید جذاب‌ترین قسمت این پرینتر، قابلیت اتصال بی‌سیم آن به تلفن‌های همراه هوشمند، تبلت و لپ‌تاپ باشد؛ البته توجه داشته باشید که نمی‌توانید پرینتر را مستقیما به دستگاه‌های فوق متصل کنید و برای استفاده از این قابلیت، به یک مودم یا روتر بی‌سیم نیاز دارید تا برای مثال، تلفن همراه هوشمند و پرینتر هر دو به آن وصل شده و از طریق آن باهم ارتباط داشته باشند. گفتنی است که قابلیت WiFi Direct در این پرینتر وجود ندارد.

سینی ورودی کاغذ دستگاه در قسمت پشتی بدنه تعبیه شده است و سینی خروجی هم در قسمت جلو قرار دارد. دلیل این طراحی این است که کاغذ درون دستگاه تا یا خم نشود و به‌صورت صاف درون دستگاه حرکت کرده و از آن خارج شود که این موضوع برای کاغذهای مخصوص عکس که ضخیم‌تر هستند، بسیار ضروری و حیاتی است؛ درغیراین‌صورت کاغذها خم می‌شوند. بعید می‌دانیم پرینتر مخصوص عکسی را پیدا کنید که این طراحی را نداشته باشد. ممکن است در مدل‌های دیگر، کاغذ از قسمت جلو وارد شده و از قسمت عقب بدنه خارج شود؛ اما درهرصورت مسیر حرکت کاغذ مستقیم و صاف است. در پرینترهای دیگر که از کاغذ معمولی استفاده می‌کنند، خم‌شدن کاغذ درون دستگاه اهمیتی ندارد. تعداد کاغذی که در سینی وردی دستگاه می‌تواند قرار داده شود، 100 برگ عادی A4 است که در صورت استفاده از کاغذ مخصوص عکس این عدد به 20 می‌رسد. سینی خروجی هم ظرفیتی برابر با 50 برگ معمولی دارد.

ویژگی‌ها

سیستم تانکر 6رنگی

پرینتر L805 از مخزن جوهر 6رنگی بهره می‌برد. سیستم رنگ 6تایی، رنگ‌های سیستم‌های 4رنگی را داشته و علاوه‌‍‌‌بر آن رنگ‌های قرمز روشن و آبی روشن را هم دارد. سیستم 6 رنگ کیفیت بهتری را در چاپ ارائه می‌دهد و دقت بیشتری در تولید رنگ دارد. درواقع پرینترهای 6 رنگ پیشرفته‌تر از مدل‌های 4رنگی بوده و برای کاربرانی که به‌صورت حرفه‌ای می‌خواهند به چاپ عکس بپردازند، مناسب‌تر است. همان‌گونه که قبلاً اشاره شد، شعار پرینتر در تبلیغات این محصول این است: «دیگر نگران هزینه‌های جوهر پرینتر نباشید!» که حقیقت هم دارد. پرینترهایی که از کارتریج‌های یک‌بارمصرف استفاده می‌کنند، بسیار پرهزینه بوده و کارتریج تعداد بسیار کمی را می‌تواند چاپ کند و بعد از اتمام جوهر باید با صرف هزینه‌ای زیاد، کارتریج نو را خریداری و استفاده کرد. جوهر مورد استفاده در این پرینتر، درون بطری عرضه می‌شود.

 

Micro Piezo

فناوری Micro Piezo درواقع ستون فقرات پرینترهای جوهرافشان اپسون و یکی از فناوری‌های اصلی این شرکت محسوب می‌شود. هد پرینت‌های Micro Piezo قطره‌های جوهر را با استفاده از فشار مکانیکی از نازل خارج می‌کنند. عناصر piezoelectric در پرینت هد، درنتیجه‌ی اعمال ولتاژ، منقبض شده و فشار مکانیکی ایجاد می‌کنند. دو ویژگی، این فناوری را از فناوری‌های دیگر متمایز می‌کنند. ویژگی اول این است که فناوری Micro Piezo از حرارت برای بیرون راندن قطره‌های جوهر استفاده نمی‌کند. ویژگی دوم این است که حجم جوهری که از نازل خارج می‌شود، در این سیستم بسیار دقیق است.

برخلاف سیستم‌های جوهرافشان حرارتی، Micro Piezo از حرارت استفاده نمی‌کند. حرارت، مشخصات فیزیکی جوهر را تغییر خواهد داد. هد پرینت‌های Micro Piezo شرکت اپسون با دامنه‌ی وسیع‌تری از جوهرها سازگارند که در میان آن‌ها می‌توان به Dye، Pigment، eco-solvent و جوهرهای ماورای‌بنفش‌دیده اشاره کرد.

هد پرینت‌های Micro Piezo به‌صورت عجیبی مقاوم و بادوام هستند که البته دلیل آن هم این است که این هد پرینت‌ها در معرض حرارت نیستند. این هدها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که در مصارف سنگین اداری و صنعتی عمر طولانی داشته باشند. شرکت اپسون از فناوری VSDT (فناوری نقطه در سایز‌های متغیر) استفاده می‌کند تا با ‌دقت زیاد، حجم جوهر را در قطره‌های خروجی از نازل‌ کنترل کند. تصاویر واضح و شفاف با استفاده از قطره‌هایی چاپ می‌شوند که در سایز‌های مختلف از نازل خارج شده‌اند که در آن کوچک‌ترین قطره، حجمی برابر با 1.5 پیکولیتر (0.000000000001 لیتر) دارد. همچنین سیستم کنترل meniscus اجازه نمی‌دهد تا جوهر باقی‌مانده در پرینت هد، شکل و فرم قطره‌های جوهر را تغییر دهد و درنتیجه قطره‌هایی که از نازل خارج می‌شوند، کاملاً کروی بوده و با دقت زیادی روی کاغذ پاشیده می‌شوند. فناوری VSDT که در هر ثانیه 50.000 قطره‌ی جوهر را کنترل می‌کند، سرعت چاپ را هم بالا می‌برد.

کیفیت چاپ

پرینتر L805 از فناوری Micro Piezo شرکت اپسون استفاده می‌کند و درنتیجه،‌ با کیفیت یکسان و باثبات، عمل چاپ را انجام می‌دهد. در حالت سریع می‌توانید یک عکس 15×10 را در مدت‌زمان تنها 12 ثانیه به چاپ برسانید. نود نازل مشکی و 90 نازل برای هر رنگ در هد چاپ این محصول طراحی شده که قادر است قطره‌های با حداقل سایز 1.5 پیکولیتر تولید کند و چاپ را با وضوح 1440× 5760 پیکسل انجام دهد. جوهر مورداستفاده در این پرینتر از نوع Dye است. این جوهر شفافیت و کیفیت بهتری در مقایسه با رنگ‌های pigment دارد؛ اما از سوی دیگر عکس‌های چاپ‌شده با این جوهر مقاومت کمتری در برابر نور آفتاب دارند و بهتر است عکس‌های چاپ‌شده را قاب کرده و دور از نور مستقیم خورشید قرار دهید.


 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



 


پرینترهای جوهرافشان یکی از دستگاه‌های لازم در ادارات و کاربردهای خانگی هستند و استفاده‌های گوناگونی از آن‌ها می‌شود. پرینتر «L805» از شرکت «اپسون» (Epson) در ابعاد 187×289×547 میلی‌متر و وزن 6 کیلوگرم عرضه می‌شود. چاپ به صورت جوهرافشان و رنگی در وضوح 5706×1440 dpi با استفاده از 90 نازل مشکی و 90 نازل رنگی انجام می‌شود. می‌توانید 5 برگ در دقیقه را به صورت رنگی یا سیاه و سفید چاپ کنید. برای چاپ عکس در اندازه‌ی 10×15، حدود 12 ثانیه زمان لازم است. این پرینتر از کاغذهایی با اندازه‌های A4، A5، A6، B5، C6 (Envelope)، DL (Envelope)، No 10 (Envelope)، 10×15، 13×18 و Legal پشتیبانی می‌کند؛ همچنین قابلیت چاپ روی «CD» را دارد. چاپ دورو به صورت دستی انجام می‌شود. ظرفیت سینی کاغذ 120 برگ کاغذ استاندارد و 20 برگ Photo Paper است. ظرفیت سینی خروجی 50 برگ است. چاپگر از طریق درگاه USB به یارانه وصل شده و با برق شهری تغذیه می‌شود. برق مصرفی دستگاه در حالت چاپ برابر با 13 وات و در حالت Sleep Mode برابر با 1.2 وات است. این چاپگر به مخزن جوهر مجهز است و می‌توانید با استفاده از بسته‌ی‌ جوهر T6736، تانکر جوهر را پر کنید.


 



تصاویر بیشتر


 



پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805
پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805
پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805


 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.






 


 
















پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805 - Digikala







رتبه: ۳٫۸ - ‏۴۳ مرورخرید اینترنتی پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805 و قیمت انواع پرینتر اپسون از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های پرینتر اپسون با بهترین قیمت در ...




Epson L805 Inkjet Photo Printer فروشندگان و قیمت پرینتر







رتبه: ۴٫۵ - ‏۱۰ رأی - ‏‎ریال ۳۲٬۹۵۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۴۱٬۵۰۰٬۰۰۰Epson L805 Inkjet Photo Printer پرینتر جوهرافشان عکس اپسون مدل L805 ... پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805 ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی بهمراه گارانتی ...




پرینتر جوهر افشان اپسون L805 - آی تی بازار







رتبه: ۴٫۸ - ‏۶ رأی - ‏‎ریال ۳۷٬۳۰۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۳۹٬۹۵۰٬۰۰۰ - ‏موجود در انبارپرینتر جوهر افشان اپسون Inkjet Printer Epson L805 قیمت چاپگر جوهر افشان اپسونخرید اینترنتی پرینتر اپسون فروش چاپگر عکس در فروشگاه اینترنتی آی تی ...




مشخصات فنی و قیمت پرینتر جوهر افشان اپسون مدل L805 ...





پرینتر جوهر افشان اپسون مدل L805 به تانکرجوهر مجهز شده اند و ادعا میکنند که چاپ ارزان تری را برای کاربران به ارمغان آورده اند.ظرفیت سینی خروجی.





قيمت فروش اپسون EPSON L805 Inkjet | میهن مارکت





میهن مارکت - تصاویر ، مشخصات و بهترین قیمت فروش روز L805 Inkjet اپسون EPSON از شاخه کالای پرینتر عکس ، فوتو پرینتر ؛ بهترین قیمت رقابتی فروشندگان ...


سرعت چاپ رنگي‏: ‏5 برگ در دقیقه

تکنولوژي چاپ‏: ‏مخصوص چاپ عکس


سرعت چاپ سياه و سفيد‏: ‏5.1 برگ در دقیقه

سايز چاپ‏: ‏A4





Epson Printer L805 Inkjet Photo Printer-مشخصات ... - مادیران





چاپگر جوهر افشان L805 اپسون با وضوح 1440×5760 dpi ،دارای 6 مخزن جوهر جداگانه (هر رنگ 70میلی لیتر) برای چاپ با كیفیت عكس، چاپ بی سیم از تبلت و گوشی های ...





قیمت | مشخصات | عکس و خرید پرینتر اپسون Epson L805 ...





خرید اینترنتی پرینتر جوهر افشان اپسون Epson L805 مخصوص عکس با بهترین قیمت موجود در بازار | فروشگاه اینترنتی آساک سیستم. شماره : 02188865330.





مشخصات - قیمت و خرید پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805







رتبه: ۰ - ‏ ۱ مرورپرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805 قیمت خریدپرینترEPSONL805 قیمت خریدانواع پرینتر چاپ عکسL805اپسون رنگی خرید پرینتر چاپ عکس L805اپسون قیمت ...




پرینتر جوهرافشان اپسون-epson l805 - دیجی آنلاین





قیمت روز فروشندگان چاپگر- پرینتر جوهرافشان اپسون-EPSON L805 برای مقایسه قیمت و خرید با ... پرینتر تک کاره جوهرافشان با قابلیت چاپ عکس اپسون L805.





لیست قیمت پرینتر جوهر افشان تک کاره ال ۸۰۵ اپسون | ترب






‎ریال ۲٬۳۴۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۵۲٬۷۳۰٬۰۰۰
عکس پرینتر جوهر افشان تک کاره ال ۸۰۵ اپسون Epson L805 Inkjet Photo ... پرینتر تک کاره جوهر افشان A4 اپسون L805 | Epson L805 Wi-Fi Photo Ink Tank Printer.




قیمت ، مشخصات و خرید پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805





قيمت و خريد اينترنتي پرینتر جوهر افشان اپسون مدل Epson L805 Inkjet Printer پرینتر تک کاره و رنگی و وای فای دار و بهترین و ارزانترین چاپگر جديدترين مدل هاي ...


سرعت چاپ رنگی‏: ‏5 برگ در دقیقه

نوع چاپ‏: ‏رنگی


سرعت چاپ سیاه و سفید‏: ‏5 برگ در دقیقه

قابلیت چاپ دو رو‏: ‏خیر





پرینتر اپسون L805 - اپسون استور







رتبه: ۹۱۰ - ‏۴ رأیشما میتوانی هم اکنون قیمت پرینتر اپسون L805 و مدل های دیگر پرینتر اپسون را از ... تکنولوژی چاپ پرینتر L805 به صورت جوهرافشان با هد میکروپیزو با وضوح ...




خرید پرينتر جوهرافشان اپسون مدل Epson L805 | کیومیتا





خرید پرينتر جوهرافشان اپسون مدل Epson L805 با قیمت مناسب و ارزان از فروشگاه اینترنتی کیومیتا. به همراه مشاوره تخصصی در زمینه محصولات و خدمات پس از فروش ...


کارتریج‏: ‏T6731،T6732،T6733،T6734

نوع چاپ‏: ‏رنگی و سیاه و سفید


حجم کارتریج‏: ‏رنگی 9900 صفحه سیاه و سفید 4...

سرعت چاپ‏: ‏رنگی 5 برگ در دقیقه سیاه و سفید 5.1 ...





نقد و بررسی ، مشخصات و قیمت پرینتر جوهرافشان اپسون مدل ...





بررسی تخصصی ،مشخصات فنی و قیمت پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805 شامل : تکنولوژی مخصوص چاپ عکس ، سینی کاغذ با ظرفیت 120 برگ ، سرعت چاپ 5 برگ ...





قیمت و خرید پرینتر جوهرافشان اپسون L805| لیون کامپیوتر







رتبه: ۹۳% - ‏ ۱ مرورپرینتر جوهرافشان EPSON L805 دارای دقت پخش 1.5 پیکومتر و سیستم مخزنی 6گانه ... چاپ عکس تکرنگ با سرعت 5.1 برگه در دقیقه / چاپ عکس رنگی با سرعت 5 ...


دقت چاپ رنگی‏: ‏حداکثر تا 5760x1440 نقطه در ای...

سرعت چاپ مشکی‏: ‏5.1 برگ در دقیقه


سرعت چاپ رنگی‏: ‏5 برگ در دقیقه

چاپ دو رو‏: ‏ندارد





ماشین های اداری همه محصولات لوازم خانگی تهویه مطبوع لوازم ...







رتبه: ۵ - ‏ ۱ مرورپرینتر جوهرافشان اپسون مدل Epson Wireless Inkjet Printer CISS-L805. امتیاز: 5 1 ... ایراکام (گارانتی اصلی محصولات اچ پی در ایران) / گارانتی شرکتی (پرینتر).




پرینتر جوهر افشان عکس اپسون مدل L805 | Epson L805 Inkjet ...





پرینتر جوهر افشان عکس اپسون مدل L805 Epson L805 Inkjet Photo Printer. ویژگی های کلیدی. برند: Epson. عملکرد: پرینتر. کاربری: تک کاره. تکنولوژی پرینت: ...





فروش پرینتر جوهرافشان رنگی اپسون Epson L805 Inkjet ...





پرینتر اپسون ال 805 یک محصول منحصر به فرد و دارای تانک جوهر یکپارچه مناسب جهت چاپ عکس های با کیفیت با هزینه های بسیار کم. با سیستم تانک جوهر قرار ...





پرینتر جوهرافشان مدل L805 - پی بی چاپ - چاپ پارچه





پرینتر جوهرافشان مدل L805 پرینترهای جوهرافشان یکی از دستگاه های لازم در ادارات و ... پرینتر L805 از شرکت اپسون در ابعاد ۱۸۷×۲۸۹×۵۴۷ میلی متر و وزن ۶ کیلوگرم ...





پرینتر جوهرافشان عکس Epson مدل L805 | اپسون | فروشگاه ...





پرینتر جوهرافشان عکس Epson مدل L805 ؛ فروش آنلاين انواع پرینتر اپسون با قيمت مناسب و گارانتی اصلی در فروشگاه اينترنتی طيف سنتر.





پرینتر جوهرافشان عکس اپسون مدل Epson L805 - ProcomShop





نوع چاپ: جوهر افشانرنگی سایز چاپ: A4 نوع پورت ارتباط به کامپیوتر: پورت USB 2.0قابلیت چاپ بر رویCD :بله شبکه بی سیم Wi-Fi: گارانتی پروکام همان دستگاه ...





پرینتر جوهر افشان اپسون مدل L805 Epson L805 Inkjet Printer







رتبه: ۳٫۷ - ‏۵ مرورمعرفی اجمالی محصول پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805 پرینترهای جوهرافشان یکی از دستگاه های لازم در ادارات و کاربردهای خانگی هستند و استفاده های گوناگونی از آن .




مشخصات - قیمت و خرید پرینتر جوهرافشان اپسون L805







رتبه: ۴ - ‏۵۳ مرورپرینتر جوهرافشان اپسون L805 مخصوص چاپ عکس با کیفیت بالا می باشد. شما با پرینتر جوهرافشان اپسون L805 قادر خواهید بود تا انواع اشکال، نمودار و تصاویر را ...


پورت اتصال پرینتر‏: ‏پورت USB 2.0

کارکرد جوهر رنگی‏: ‏1800


مدل‏: ‏Epson L805

کارکرد جوهر مشکی‏: ‏1800





پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805 - طراحان-موبایل





پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805. پرینترهای جوهرافشان یکی از دستگاه‌های لازم در ادارات و کاربردهای خانگی هستند و استفاده‌های گوناگونی از آن‌ها می‌شود. پرینتر ...





پرینتر جوهر افشان اپسون Epson L805 - فروشگاه کبیران ...





معرفی پرینتر جوهر افشان اپسون L805. پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805 از نوع چاپگرهای رنگی و سیاه سفید است. این پرینتر دارای وضوح چاپ ۵۷۶۰ × ۱۴۴۰dpi است ...





Printer Epson Inkjet L805 | پرینتر اپسو ن جوهرافشان L805





پرینترهای جوهرافشان یکی ازموارد لازم در ادارات و کاربردهای خانگی هستند و ... تولیدکننده: اپسون ( EPSON ); مدل کالا: پرینتر اپسون جوهرافشان L805; موجودی: لطفا ...





پرینتر جوهر افشان اپسون Epson L805 Wi-Fi Photo Ink Tank ...





به گفته کمپانی سازنده، پرینتر جوهر افشان اپسون Epson L805 با شعار صرفه جوی بزرگ عرضه شده است. این پرینتر با داشتن مخرن (تانک) جوهر با گنجایش بیشتر ...





پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805 - تجهیزات بانکی





سایر مشخصات پرینتر. کارکرد کارتریج یا تونر : ۱۸۰۰ صفحه. کارتریج یا تونرمصرفی : T6736. نوع LCD : فاقد LCD. شبکه بی سیم wi-fi : دارد. پورت اتصال : USB ...





نقد و بررسی پرینتر جوهرافشان اپسون مدل Epson L805 | مجله ...





۳ روز پیش - با نقد و بررسی پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805 با ما همراه باشید. همه ما به دنبال جنسی ارزان با کیفیت و عملکرد بالا هستیم و کسانی که به دنبال ...





پرينتر جوهرافشان عکس اپسون مدل L805 – دالای رایانه





پرینترهای جوهرافشان یکی از دستگاه‌های لازم در ادارات و کاربردهای خانگی هستند و استفاده‌های گوناگونی از آن‌ها می‌شود. پرینتر «L805» از شرکت «اپسون» (Epson) در ...





پرينتر جوهرافشان اپسون مدل L805 - خرید ویدئو پروژکتور





۱۰ مهر ۱۳۹۷ - پرینتر جوهرافشان عکس اپسون مدل L805-پایتخت ماشین پرینتر مخصوص چاپ عکس تک کاره سایز چاپ: A4 پرینتر جوهرافشان عکس اپسون مدل ...





مشخصات، قیمت و خرید پرینتر جوهرافشان تک کاره اپسون مدل ...





Epson L805 Inkjet Printer - خرید پرینتر جوهرافشان تک کاره اپسون مدل L805 و قیمت انواع پرینتر Epson در فروشگاه اینترنتی شاپ.آی آر. جدیدترین مدل‌های پرینتر ...





پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805 - blogfa





پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805 Epson L805 Inkjet Printer معرفی کلی پرینتر جوهر افشان اپسون l805 , یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت اپسون میباشد که ...





پرینتر جوهرافشان عکس اپسون مدل L805 | فروشگاه ...





پرینتر جوهرافشان رنگی اپسون مدل L805 ، مخصوص چاپ عکس است و بزرگترین سایز عکس آن a4 می باشد. کابری این پرینتر تک کاره بوده و.





چاپگر EPSON L805 پرینتر تک کاره جوهرافشان اپسون ال 805





Epson L805 Colour Inkjet Printer پرینتر جوهرافشان اپسون مدل ال 805 سرعت چاپ سیاه سفید : 38 صفحه در دقیقه سرعت چاپ رنگی : 37 صفحه در دقیقه کیفیت چاپ ...





مهبد آی تی | پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805 - Mahbodit





خرید اینترنتی پرینتر جوهر افشان اپسون مدل L805 | فروشگاه اینترنتی مهبد آی تی.





پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805 - فروشگاه اینترنتی ...





خرید اینترنتی پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805 از فروشگاه اینترنتی بیگ بل.





پرینتر اپسون مدل L805 - فروشگاه اینترنتی بهرنگ کالا





معرفی اجمالی محصول. پرينتر جوهرافشان اپسون مدل L۸۰۵. Epson L۸۰۵ Inkjet Printer. ابعاد: ۵۴۷ × ۲۸۹ × ۱۸۷ ميلي‌متر; وزن: ۶ کيلوگرم; تکنولوژي چاپ: مخصوص چاپ عکس ...





پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805 Epson L805 Inkjet Printer ...





پرینترهای جوهرافشان یکی از دستگاه‌های لازم در ادارات و کاربردهای خانگی هستند و استفاده‌های گوناگونی از آن‌ها می‌شود. پرینتر «L805» از شرکت «اپسون» (Epson) در ...





فروش پرینتر اپسون مدل L805 به همراه جوهر اصلی - بازار چاپ ...





فروش پرینتر اپسون مدل L805 به همراه جوهر اصلی. ... تاریخ 6 روز قبل. فروش پرینتر L805 و کاتر A3. رامسر ... فروش پرینتر جوهر افشان اپسون L800. تهران ...





فروش اقساطی پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805 - قسطی کلاب







رتبه: ۵ - ‏ ۱ مرورفروش اقساطی پرینترجوهرافشان اپسون در قسطی کلاب-کالای دیجیتال اقساطی را با بهترین شرایط از قسطی کلاب خرید کنید.




پرینتر جوهرافشان رنگی اپسون مدل L805 - راژمان





پرینتر L805 علاوه‌ بر سایز بزرگ، وزن زیادی هم دارد که به حدود 6 کیلوگرم می‌رسد.تانکر جوهر این پرینتر در قسمت چپ دستگاه قرار گرفته که 6 رنگ را شامل می‌شود.





پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805 – دریا پرینت





پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805. نوع چاپ: رنگی; اسکنر: ندارد; کپی: ندارد; فکس: ندارد; سایز چاپ: A4; نوع پورت ارتباط به کامپیوتر: پورت USB 2.0; قابلیت چاپ ...





مشخصات، قیمت و خرید پرينتر جوهرافشان رنگي اپسون مدل ...





Epson L810 Inkjet Printer پرينتر جوهرافشان رنگي اپسون مدل L810 بهترین قیمت برای خرید اینترنتی. ... تصویر پرينتر جوهرافشان عکس اپسون مدل L805 ...





پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805 - کانن پرشیا







رتبه: ۵ - ‏ ۱ مرورتوضیحات. نظرات کابران. توجه : این کالا از دسته‌ی کالاهای حجیم است و هزینه ارسال آن با خریدار خواهد بود. نحوه ارسال کالا از طریق باربری (قابل انتخاب و تغییر توسط ...




پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805 - زانیار





پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805 label5,پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805, سایت خرید اینترنتی زانیار, ,





پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805 - پونز





پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805 - فروشگاه اینترنتی پونز ارسال سریع و رایگان 02155586808.





پرینتر جوهرافشان تک کاره اپسون epson l805w پرینتر ...





پرینتر جوهرافشان تک کاره اپسون مدلEPSON L805. Epson L805 Inkjet Photo Printer. رنگ ها : ... برای چاپ عکس در اندازه‌ی ۱۰×۱۵، حدود ۱۲ ثانیه زمان لازم است.





پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805 - فروشگاه اینترنتی یوک ...





پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805. 3,750,000 تومان. فروشنده : رویا سیستم. وضعیت: موجود. نوع چاپ: رنگی اسکنر: ندارد کپی: ندارد فکس: ندارد سایز چاپ: A4





درایور پرینتر Epson L805 - کمرنگ





برای راه اندازی و استفاده از کلیه امکانات پرینتر L805 شما نیاز به نرم افزار راه ... مشاهده میکنید برای دانلود کافیست با توجه به نسخه ویندوز و مدل پردازش روی کلمه ی ...





پرينتر جوهرافشان اپسون مدل L805 - مرکز ماشین های اداری ژوبین





پرینترهای جوهرافشان یکی از دستگاه‌های لازم در ادارات و کاربردهای خانگی هستند و استفاده‌های گوناگونی از آن‌ها می‌شود. پرینتر «L805» از شرکت «اپسون» (Epson) در ...





پرینتر جوهر افشان اپسون Epson L805 – درسا پرینتر





پرینتر جوهر افشان اپسون Epson L805. ۳,۷۰۰,۰۰۰ تومان. وزن:6000 گرم ابعاد:54.7 × 28.9 × 18.7 cmبرند مدل:L805 Epson رنگ:مشکی کاربری:تک کاره سایز کاغذ:A4





پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805







رتبه: ۵ - ‏۱ رأی - ‏‎ریال ۳۶٬۹۰۰٬۰۰۰ - ‏موجود در انبارپرینترهای جوهرافشان یکی از دستگاه‌های لازم در ادارات و کاربردهای خانگی هستند و استفاده‌های گوناگونی از آن‌ها می‌شود. پرینتر «L805» از شرکت «اپسون» (Epson) در ...




پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805 - عمده کار





محصولات عمده را به صورت دسته اول از فروشگاه عمده کار تهیه کنید و از خرید خود مطمئن باشید - عمده کار - پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805.





فروشگاه - پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805 - کاراکو





پرینترهای جوهرافشان یکی از دستگاه‌های لازم در ادارات و کاربردهای خانگی هستند و استفاده‌های گوناگونی از آن‌ها می‌شود. پرینتر «L805» از شرکت «اپسون» (Epson) در ...





پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805 - فروشگاه اینترنتی ...





پرینترهای جوهرافشان یکی ازموارد لازم در ادارات و کاربردهای خانگی هستند و استفاده‌های گوناگونی از آنها می‌شود. پرینتر L850 از شرکت اپسون در ابعاد 54× 289 × 187 ...





پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805 - چاپ شرق





پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805 Epson L805 Inkjet Printer…





پرینتر جوهرافشان اپسون مدل epson l805 - پرینتر لیزری





توضیحات. دستگاه CISS L805 ساخت شرکت Epson است که برای مصارف خانگی در دسته پرینتر های جوهرافشان معرفی شده است . از امکانات این محصول میتوان به اتصال ...





راه اندازی wifi و پرکردن مخزن پرینتر Epson L805 - آپارات





آموزش پر کردن مخزن پرینتر L805 اپسون و راه اندازی WiFiآساک سیستمعرضه کننده انواع پرینتر جوهرافشان و مواد مصرفی02188841683Asaksystem.ir.





پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805 Epson - شیپور





2,600,000 تومان دقایقی پیش، تهران، شوش. مشخصات کلی ابعاد: 547 × 289 × 187 میلی‌متر وزن: 6 کیلوگرم تکنولوژی چاپ: مخصوص چاپ عکس کاربری: تک کاره





پرینتر جوهر افشان اپسون رنگی EPSON Inkjet L805





تلفن تماس 88944922-021. در پرینترهای جوهرافشان اپسون مدل L805 چاپ دورو به صورت دستی انجام می‌شود . وبرق مصرفی دستگاه در حالت چاپ برابر با 13 وات و در ...





پرينتر جوهرافشان اپسون مدل L805 | Epson L805 Inkjet Printer





Epson L805 Inkjet Printer. ... Epson L805 Inkjet Printer. بعدی. قبلی. Epson L805 Inkjet Printer. پرينتر جوهرافشان اپسون مدل L805. ناموجود. ناموجود ...





فروشگاه پسی سی کده. پرينتر جوهرافشان عکس اپسون مدل ...





پرينتر جوهرافشان عکس اپسون مدل L805. پرینترهای جوهرافشان یکی ازموارد لازم در ادارات و کاربردهای خانگی هستند و استفاده‌های گوناگونی از آنها می‌شود. پرینتر L850 ...





پرینتر دست دوم اپسون مدل l805 - استوک مارکت







رتبه: ۵ - ‏بازبینی توسط کاربران سایتپرینترهای دست دوم جوهرافشان یکی از دستگاه‌های لازم در ادارات و کاربردهای خانگی هستند و استفاده‌های گوناگونی از آن‌ها می‌شود. پرینتر «L805» از شرکت «اپسون» ...




پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805 – فروشگاه اینترنتی ...





پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805 – فروشگاه اینترنتی برنزی.





پرینتر تک کاره جوهر افشان A4 اپسون L805 | دیجیلا استور





3,710,000 تومان. پرینتر جوهرافشان مخصوص عکس اپسون مدل L805 ... تکنولوژی چاپ. جوهرافشان. نوع چاپ. ۶ رنگ. کاربری. نک کاره (پرینتر). بیشترین ابعاد چاپ. A4.





پرینتر جوهر افشان Epson مدل L805 | فروشگاه پیروزگر





۱ بهمن ۱۳۹۶ - پرینتر جوهر افشان Epson مدل L805 :شرکت Epson برای تقاضایی دستگاهی با کیفیت بالای چاپ عکس و قیمت به صرفه و مناسب L805 را با تانک ...





نحوه نصب مخزن ضایعات جوهر پرینتر اپسون L800 و L805 + ...





۱۷ آذر ۱۳۹۷ - نحوه نصب مخزن ضایعات جوهر پرینتر اپسون ، پرینتر جوهر افشان مدل های اپسون L800 و اپسون L805 در حال حاضر جزو پرینترهای رنگی محبوب داخل ...





پرینتر دست دوم اپسون مدل l805 - تعمیر پرینتر اپسون







رتبه: ۵ - ‏بازبینی توسط کاربران سایتپرینترهای جوهرافشان یکی از دستگاه‌های لازم در ادارات و کاربردهای خانگی هستند و استفاده‌های گوناگونی از آن‌ها می‌شود. پرینتر «L805» از شرکت «اپسون» (Epson) در ...




پرینتر جوهر افشان EPSON مدل L805 - شهرفافا







رتبه: ۹٫۸۱۰ - ‏۳ مرورنوع کاغذ ورودی: A4, A5, A6, B5, C6 (Envelope), DL (Envelope), No. 10 (Envelope), Letter, 9 x 13 cm, 10 x 15 cm, 13 x 18 cm, 16:9, Legal. نوع چاپ: رنگی. کیفیت ...




پرینتر رنگی تک کاره جوهرافشان اپسون Epson L805 Inkjet ...





پرینتر رنگی تک کاره جوهرافشان اپسون Epson L805 Inkjet Photo Printer- قیمت و بررسی مشخصات پرینتر مدلEpson L805 -خرید از شرکت نیکروزان.





پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805|Epson L805 Inkjet Printer ...





پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805. پرینتر جوهرافشان تک‌کاره مدل L805 تولید شرکت Epson سیستمی با سرعت‌بالا و قابل‌اعتماد است که کار با آن بسیار راحت و ساده ...





پرینتر جوهر افشان اپسون مدل Printer Epson L805 ... - کارتریج





بررسی مشخصات , آخرین قیمت روز و خرید پرینتر جوهر افشان Epson L805 در فروشگاه اینترنتی چاپگر شاپ خرید آنلاین Printer Epson L805 با ضمانت اصالت کالا.





مشکل عجیب پرینتر جوهر افشان رنگی اپسون مدل L805 - انجمن ...






۱۰ آبان ۱۳۹۵ - · ۶ پست - ‏۳ نویسنده
با سلام خدمت همه دوستان آقا چهار روز پیش(چهارشنبه) من ی پرینتر اپسون مدل L805 خریدم واسه چاپ عکس... بعد از این که آوردمش خانه و چنتا عکس باهاش ...




پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805 – فروشگاه اینترنتی ...





ویژگی های محصول: نوع چاپ:رنگی; اسکنر:ندارد; کپی:ندارد; فکس:ندارد; سایز چاپ:A4; نوع پورت ارتباط به کامپیوتر:پورت USB 2.0; قابلیت چاپ دو رو:خیر; شبکه بی ...





پرینتر جوهرافشان تک کاره رنگی اپسون Epson L805





مشخصات ، خرید و قیمت تضمینی پرینتر اپسون L805 | راهنما و تحلیل ... پرینتر جوهر افشان تک کاره مخصوص چاپ عکس اپسون مدل EPSON Expression ... ۰ ۱,۵۵۰,۰۰۰.





مشخصات فنی ، قیمت و خرید پرینتر جوهرافشان اپسون مدل ...





پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805. پرینترهای جوهرافشان یکی از دستگاه‌های لازم در ادارات و کاربردهای خانگی هستند و استفاده‌های گوناگونی از آن‌ها می‌شود. پرینتر ...





مشخصات و قیمت روز خرید و فروش پرینتر اپسون L805 Inkjet ...





Printer Epson L805 Inkjet Photo، پرینتر اپسون L805 Inkjet Photo ... تصویر و ویدئو های موجود در گالری عکس پرینتر اپسون L805 Inkjet Photo - Printer Epson ...





قیمت خرید پرينتر جوهرافشان اپسون مدل L805-مشکی | همگامان ...





خرید اینترنتی پرينتر جوهرافشان اپسون مدل L805 Epson L805 Inkjet Printer با گارانتی و اطلاعات کامل از مجموعه بهترین قیمت پرینتر های برند پرینتر اپسون ...





پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805 - پرچابا





پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805 و خرید و فروش و قیمت گذاری اداری و تجاری و رقابتی آن ها در پردیس چاپگر باران تلفن: 88322120-021.





Epson L805 Inkjet Photo Printer پرينتر جوهرافشان عکس ...





پرينترهاي جوهرافشان يکي ازموارد لازم در ادارات و کاربردهاي خانگي هستند و استفاده‌هاي گوناگوني از آنها مي‌شود. پرينتر L850 از شرکت اپسون در ابعاد 520 × 515 × 610 ...





پرینتر جوهر افشان اپسون مدلL805 Epson L805 Inkjet Printer





پرینتر جوهر افشان اپسون مدلL805 Epson L805 Inkjet Printer. ... پرینتر جوهری L805 متعلق به شرکت اپسون میباشد که بیشتر برای چاپ عکس استفاده میشود.





پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805مادیرانEpson L805 Inkjet ...





پرینتر اپسونl805,قیمت پرینتر اپسون l805,پرینتر جمهر افشان اپسون l805,پرینتر جوهر افشان دارای وای فای اپسون,قیمت جوهر پرینتر اپسون l805,فروش پرینتر ...





پرینتر تک کاره جوهرافشان اپسون مدل L805 - فروشگاه افرامارت





دانلود درایور epson l805 wi-fi photo ink tank printer با لینک مسستقیم. پرینتر تک کاره جوهرافشان اپسون مدل L805. شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید.





پرینتر تک کاره جوهر افشان رنگی اپسون مدل L805 - فروشگاه ...





خرید اینترنتی پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805 و قیمت انواع پرینتر جوهرافشان از فروشگاه اینترنتی مامل مارکت, جدیدترین محصولات با بهترین قیمت و کیفیت.





ویدیو/ نحوه نصب درایور پرینتر اپسون L805 و مدل‌های مشابه





۲۷ آبان ۱۳۹۷ - در این مقاله نحوه نصب درایور پرینتر اپسون L805 را ببینید. ... پرینترهای جوهرافشان، پرینترهای لیزری (تونری)، پرینترهای چندکاره، پرینترهای ...





پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805 | شماره کالا : 8576950 - ...





کمتر از 30 برگ با آن چاپ شده- مخزن جوهر کاملا پر هست که در تصویر هم مشخصه | پرینتر | خرید اینترنتی با مناسبترین قیمت و ضمانت بازگشت کامل وجه.





فروش پرینترجوهرافشان مدل Epson L805 | پرینتر|صندوق ...





پرینتر جوهرافشان Epson L805. منقضی شده در: 2 سال 38 هفته 6 روز قبل. مدل: Epson L805 Inkjet Photo Printer. قیمت:0ریال. مقدار: * ...





چاپگر EPSON L805 با گارانتی آواژنگ





جوهرهای اصلی اپسون، چاپ حرفه ای با کیفیت بسیار بالا را تضمین می کنند و چاپ ... گستره جدید چاپگرهای جوهرافشان ما با مخزن های پرظرفیت جوهر، ترکیبی از هزینه ...


رنگ ها‏: ‏Light Magenta, Magenta, Yellow, Light ...

فن آوری جوهر‏: ‏Dye Ink


کمترین میزان پخش جوهر‏: ‏1.5 pl, With Variable-S...

فن آوری چاپ‏: ‏On-demand inkjet (Piezo electric)





پرینتر جوهرافشان اپسون مدل l805 epson l805 - جوهر افشان





بررسی مشخصات، آخرین قیمت روز و خرید پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805 | EPSON L805 - جوهر افشان | در فروشگاه اینترنتی آنالیز با گارانتی اصلی و ضمانت ...





پرینتر جوهرافشان سابلیمیشن اپسون مدل L805 - پارسا پرینت





دستگاه پرینتر چاپ سابلیمیشن مدل اپسون L805 دستگاهی 6 رنگ است و بصورت فابریک روی خود تانک جوهر دارد و بصورت بی سیم قابل اتصال به کامپیوتر،موبایل و ...





Epson L805 Inkjet Photo Printer - پرینتر جوهرافشان عکس ...





۲۷ مهر ۱۳۹۶ - پرینتر Epson L805 Inkjet Photo یک پرینتر جوهرافشان تک کاره با سایز چاپ A4 می باشد. نوع چاپ این پرینتر رنگی است و از طریق پورت USB ...





پرینتر جوهر افشان اپسون مدل L805 - فروشگاه قسط شاپ





پرینتر جوهر افشان اپسون مدل L805. گارانتی: ضمانت اصالت کالا. قیمت خرید نقدی: ۳,۹۸۰,۰۰۰ تومان. ۷ روز ضمانت بازگشت. زمان ارسـال ۵ تا ۱۰ روز. ضمانت اصل بودن ...





پرینتر مخصوص چاپ عکس 6 رنگ اپسون L805 - E-printer.ir







رتبه: ۱۰۱۰ - ‏۱ رأیپرینتر اپسون L805 یک پرینتر 6 رنگ با کیفیت چاپ بالا و هزینه مواد مصرفی ... موجود می باشد ، بر روی CD های با قابلیت چاپ جوهرافشان عکس های خود را چاپ کنید .




( پرینتر ) کیک تصویری اپسون مدل L805 (پرشان) - ...





چاپگر کیک تصویری جوهرافشان Epson مدل L805 ، یکی از بهترین چاپگر های کیک تصویری است که برای تزیین کیک ، کاپ کیک و کوکی ها استفاده می شود.





پرینتر جوهرافشان عکس اپسون مدل L805 - هفت آسمان ( شارژ ...





پرینترهای جوهرافشان یکی ازموارد لازم در ادارات و کاربردهای خانگی هستند و استفاده‌های گوناگونی از آنها می‌شود. پرینتر L850 از شرکت اپسون در ابعاد 520 × 515 × 610 ...





جدیدترین چاپگر رنگی اپسون مدل L805





۲۰ دی ۱۳۹۴ - مشاوره تلفنی خرید چاپگرهای جوهر افشان و فروش پرینتر اپسون ال Epson Printer L 805 و لیست قیمت محصولات در نمایندگی رسمی با گارانتی.





پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805 - sepantadigital





توضیحات. پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805 از رزولوشن بسیار بالایی برخوردار می باشد که این امر به دلیل وجود 90 نازل مشکی و 90 نازل رنگی صورت می گیرد.





پرینتر تک کاره epson l805 - نمایندگی فروش قطعات جانبی ...





پرینتر پرینترجوهرافشان پرینتر وایرلس پرینترجوهرافشان تک کاره پرینتر ... کاغذ پرینتر جوهر اپسون | عکس پرینتر جوهر اپسون |قطعات پرینتر جوهر اپسون ...





مشخصات، قیمت و خرید پرينتر جوهرافشان اپسون مدل L805 ...





لیست قیمت پرينتر جوهرافشان اپسون مدل L805 با بهترین قیمت در موتور جستجوی فانوس 724 خرید اینترنتی پرينتر جوهرافشان اپسون مدل L805.
هرچی بخوای هرچی بخوای هرچی بخوای - 305 هرچی بخوای هرچی بخوای