خرید تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF320 


قیمت : 1212000 تومان


برند : Panasonic


خرید پستی تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF320 


قیمت تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF320 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF320


 


نقد و بررسی تخصصی

تلفن بی‌سیم KX-TGF320 از مدل‌های خوش‌ساخت و کاربرپسندی است که در کنار زیبایی‌هایش، به قابلیت‌های کاربردی مجهز شده است. این محصول دارای یک گوشی بی‌سیم و یک تلفن رومیزی است و از فرکانس 1.9 گیگاهرتز و سیستم DECT بهره می‌برد و نویزی با مودم وای-فای و دیگر دستگاه‌های بی‌سیم نخواهد داشت. تلفن KX-TGF320 به منشی تلفنی مجهز شده است تا تماسی مهمی را از دست ندهید. این تلفن دارای حالت DND است و کاربر می‌تواند زمان‌های مشخصی را تعیین کند تا تماسی را دریافت نکند. با این تلفن مسدود کردن شماره امکان‌پذیر است. باقابلیت Shared Phonebook، اگر مخاطبی را در تلفن رومیزی ذخیره کنید، با تلفن بی‌سیم نیز به اشتراک گذاشته می‌شود. اسپیکر گوشی بی‌سیم، دوبلکس است و در مکالمه‌های گروهی و کنفرانس‌ها مکالمه‌ای باکیفیت را فراهم می‌کند. در ادامه‌ی این معرفی با ما همراه باشید.

طراحی و ساخت

مدل KX-TGF320 از سه قسمت تلفن رومیزی، تلفن بی‌سیم و پایه‌ی تلفن بی‌سیم تشکیل‌شده است. این تلفن بی‌سیم بدنه‌ای به رنگ مشکی دارد، قسمت صفحه‌کلید تلفن رومیزی مشکی براق طراحی‌شده که به زیبایی دستگاه افزوده است؛ البته از سوی دیگر لک و اثرانگشت زیادی را جذب می‌کند که چندان خوشایند نیست، در گوشی بی‌سیم قسمت نمایشگر مشکی براق است و نگرانی از این بابت نخواهید داشت.

کلیدهای تلفن رومیزی و تلفن بی‌سیم، هر دو اندازه‌ی بزرگی دارند و همین امر باعث شده تا کاربران مسن نیز به‌راحتی و بدون نیاز به عینک، شماره‌گیری کنند.

کلیدهای تلفن رومیزی فاصله‌ی چند میلی‌متری با سطح دستگاه دارند که حس خوبی را به هنگام شماره‌گیری القا می‌کنند.

عنصر طراحی که پاناسونیک در تلفن رومیزی مدل KX-TGF320 در پیش‌گرفته، در تلفن بی‌سیم نیز بکار گرفته است. کلیدهای تلفن بی‌سیم ابعاد بزرگی دارند که تجربه‌ی خوشایندی را رقم می‌زند و از سوی دیگر به نور پس‌زمینه مجهز شده تا در تاریکی به راحتی شماره‌گیری کنید. نمایشگر تلفن رومیزی ابعاد 3.4 اینچی و تلفن بی‌سیم 1.8 اینچی است که شماره و نام مخاطبان را خوانا نمایش می‌دهند. نمایشگر تلفن رومیزی به نحوی طراحی‌شده که امکان زاویه دادن به آن امکان‌پذیر است و کاربر می‌تواند بسته به موقعیت‌اش آن را تنظیم کند تا دید بهتری به نمایشگر داشته باشد.

قابلیت‌ها

نقطه‌ی مشترک تمامی محصولات شرکت پاناسونیک، چه یک مدل رده پایین باشد چه مدل رده‌بالا، کیفیت ساخت و قابلیت‌های درخور توجه آن‌ها است. مدل KX-TGF320 یک خط تلفن دارد و برای استفاده در اماکن اداری و خانگی مناسب است. این تلفن بی‌سیم دارای محدوده‌ی فرکانسی 1.88 – 1.90 گیگاهرتز است و از سیستم DECT بهره می‌برد تا اگر در اطراف این تلفن، دستگاه دیگری اتصال بی‌سیم داشت، تداخلی بین این دو پیش نیاید؛ این ویژگی باعث می‌شود تا مکالمات باکیفیت بالایی انجام شوند. تلفن بی‌سیم KX-TGF320 یک گوشی بی‌سیم دارد البته  این تعداد را می‌توانید به 6 گوشی افزایش دهید.

تلفن KX-TGF320 وضوح صدای بسیار خوبی دارد؛ به‌طوری‌که هر دو شخص در حال مکالمه صدا را بدون نویز دریافت می‌کنند. گفتنی است در هنگام گوش دادن به پیام‌های ضبط‌شده از منشی تلفنی، ویژگی Noise Reduction به‌طور خودکار فعال می‌شود تا صدای کاربر باکیفیت بالایی پخش شود.

از نقاط قوت تلفن بی‌سیم KX-TGF320 ، منشی تلفنی آن است.

این منشی تلفنی می‌تواند تا 40 دقیقه پیام ضبط کند تا تماس‌های مهم را از دست ندهید.

ویژگی Call Block یا مسدود کردن تماس، از دیگر ویژگی‌های تلفن بی‌سیم KX-TGF320 است. اگر می‌خواهید مخاطبی را بلاک کنید یا مزاحم دارید، تنها کافی است شماره‌ی مخاطب موردنظر را در بلک لیست بی افزایید.

به‌منظور ارتقاء آسایش کاربران، شرکت پاناسونیک تلفن بی‌سیم KX-TGF320 را به حالت DND مجهز کرده است.

شما می‌توانید زمان‌های خاصی را تعیین کنید تا تماسی دریافت نکنید، البته این حالت دارای یک لیست است و کاربر می‌تواند مخاطبات خاصش را در آن اضافه کند تا تنها آن‌ها بتوانند تماس بگیرند.

اگر تلفن بی‌سیم را گم کردید با فشردن کلید Handset Locator از تلفن رومیزی، تلفن بی‌سیم شروع به زنگ زدن می‌کند که یافتن آن را آسان‌تر می‌کند؛ کاربرد دیگر این کلید، فراهم کردن مکالمه بین گوشی بی‌سیم و تلفن رومیزی است. این تلفن کالر آی دی دارد؛ این قابلیت باید ابتدا از سوی مخابرات برایتان فعال باشد. حافظه‌ای که برای این کالر آی دی در نظر گرفته‌شده، تا 50 مخاطب را در خود ذخیره می‌کند.

تلفن رومیزی KX-TGF320 دارای کلیدهای Mute ،Hold و Handset Locator است.

این محصول دارای سه کلید تماس سریع است و کاربر می‌توانید شماره‌ی مخاطبان خاصش را در آن ذخیره و تنها با یک‌بار فشردن کلید مربوطه، سریعاً تماس بگیرد. گوشی بی‌سیم این مدل دارای اسپیکر دوبلکس است که می‌تواند در کنفرانس‌ها و مکالمات گروهی تجربه‌ای خوشایند رقم بزند. دفترچه تلفن، تلفن رومیزی KX-TGF320 تا 100 مخاطب ذخیره می‌کند و از قابلیت اشتراک‌گذاری بین تلفن بی‌سیم بهره می‌برد؛ این ویژگی باعث می‌شود تا دیگر نیازی به ذخیره‌ی همان مخاطب در گوشی بی‌سیم نباشد، ویژگی Shared Phonebook زمانی کاربردی‌تر می‌شود که گوشی‌های بی‌سیم دیگری نیز به این تلفن وصل کنید.

 

برای استفاده از تلفن رومیزی پاناسونیک در این شرایط، تنها کافی است دو باتری نیم قلمی که محفظه‌ی آن در زیر تلفن قرار دارد، وارد کنید. با تکیه‌بر این ویژگی، تلفن بی‌سیم از کار نمی‌افتد و امکان تماس با آن فراهم است.

این محصول با قطعی برق از کار نمی‌افتد!

تنظیم صدای اسپیکر تلفن رومیزی 8 سطحی است و صدای زنگ دارای 6 سطح و یک حالت بی‌صدا دارد. با گوشی بی‌سیم KX-TGF320 می‌توانید تا 17 ساعت مکالمه داشته باشید؛ باتری این دستگاه، طول عمر 330 ساعته در حالت آماده‌به‌کار دارد و در 7 ساعت به‌طور کامل شارژ می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های این محصول شرکت پاناسونیک، Baby Monitor است.

زمانی که گوشی بی‌سیم را در اتاق کودک قرار می‌دهید، هنگامی‌که کودک گریه کند یا صدا از محدوده‌ای بیشتر شود، تلفن رومیزی، با آلارمی کاربر را آگاه می‌کند.

نتیجه‌گیری

تلفن KX-TGF320 دارای یک گوشی بی‌سیم و تلفن رومیزی است و برای مصارف اداری و خانگی با کاربری دو نفرِ گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شود. این تلفن از سیستم DECT و فرکانس 1.9 گیگاهرتز بهره می‌برد که تداخلی با دیگر دستگاه‌های مجهز به اتصال بی‌سیم ندارد. کیفیت صدای KX-TGF320 همانند دیگر محصولات پاناسونیک در سطح بالایی قرار دارد. این مدل دارای حالت DND، مسدود کردن شماره، سه کلید شماره‌گیری سریع، و منشی تلفنی است.  انرژی مصرفی هر دو مدل تلفن بی‌سیم و تلفن رومیزی از دو باتری نیم قلمی تأمین می‌شود و به همین دلیل هنگام قطعی برق از کار نمی‌افتند. در یک جمع‌بندی می‌توان گفت شرکت پاناسونیک، اکثر قابلیت‌های کاربردی که از یک تلفن انتظار می‌رود را در مدل KX-TGF320 و در بدنه‌ای باکیفیت جمع کرده و باقیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای عرضه می‌کند.


 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



 


تلفن «KX-TGF320» محصولی حرفه‌ای از شرکت «پاناسونیک» و مناسب برای استفاده‌های خانگی و اداری است. این تلفن از ظاهری زیبا بهره می‌برد. بازه‌ی فرکانسی تحت پوشش تلفن‌ بی‌سیم KX-TGF320 برابر با 1.88 – 1.9 گیگاهرتز است. به یاری فرکانس 1.9گیگاهرتزی این تلفن، نویزی در دستگاه‌هایی مانند مودم‌های بی‌سیم یا تلویزیون ایجاد نخواهد شد. صدای منتقل‌شده توسط این تلفن بسیار باکیفیت و واضح است. KX-TGF320 از سه قسمت شامل تلفن، ‌پایه و گوشی تشکیل‌ شده است. این پایه وظیفه‌ی شارژ گوشی را بر عهده دارد. ابعاد کلیدها بزرگ طراحی شده‌اند تا سالمندان نیز در استفاده از آن با مشکل مواجه نشوند. شرکت پاناسونیک تلفن و گوشی تلفن بی‌سیم KX-TGF320 را به نمایشگرهای 3.4 و 1.8 اینچی، برای نمایش شماره، تجهیز کرده است. این دو نمایشگر میزان شارژ موجود در تلفن، میزان آنتن‌دهی و شماره‌های دریافت‌شده را نمایش می‌دهند. به‌منظور دید بهتر، می‌توانید صفحه‌نمایش را به بالا یا پایین خم کنید. تلفن KX-TGF320 از قابلیت دفترچه‌ی تلفن هم بهره می‌برد و ذخیره‌ی 100 مخاطب را امکان‌پذیر کرده است. تلفن و گوشی تلفن پاناسونیک مدل KX-TGF320 انرژی مورد نیاز خود را از طریق دو باتری Ni-MH سایز نیم‌قلمی AAA تامین می‌کنند. به کمک این باتری‌ها می‌توان تا 17 ساعت به مکالمه‌ی صوتی پرداخت. مدت‌زمان شارژدهی در حالت آماده‌به‌کار برابر با 330 ساعت است. از ویژگی‌های مهم این تلفن پاناسونیک می‌توان به کلید مسدودکردن شماره و سه کلید مجزا برای تماس سریع با مخاطبان (اختصاص‌داده‌شده به کلید) اشاره کرد.


 



تصاویر بیشتر


 



تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF320
تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF320
تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF320


 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.






 


 
















تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF320 - Digikala







رتبه: ۴ - ‏۷۹ مرورخرید اینترنتی تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF320 و قیمت انواع تلفن پاناسونیک از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های تلفن پاناسونیک با بهترین ...




لیست قیمت تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF320 | ترب






‎ریال ۱۱٬۱۵۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۱۲٬۹۲۰٬۰۰۰
خرید تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF320 ، خرید Panasonic KX-TGF320 Wireless Phone ، لیست قیمت تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF320 ، لیست ...




Panasonic KX-TGF320 فروشندگان و قیمت تلفن بی سیم - ...







رتبه: ۵ - ‏۱ رأی - ‏‎ریال ۱۱٬۱۵۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۱۲٬۹۲۰٬۰۰۰Panasonic KX-TGF320 گوشی تلفن ثابت و بی سیم پاناسونیک KXTGF320 ... تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF320 Panasonic KX-TGF320 Wireless Phone ...




تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF320 - ایده آل گستر







رتبه: ۲٫۱ - ‏۲۶ مرورنقد و بررسی گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGF320 همراه با توضیحات و مقایسه محصول | ایده آل گستر تماس: 81010.




تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGF320 | فروشگاه پارس ...





تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGF320BX / دو گوشی در یک دستگاه ( گوشی بی سیم و گوشی باسیم ) /دارای پیغام گیر ( حدود 40 دقیقه ظبط پیام ) / فروشگاه پارس ...





تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF320 - پرگاس پاناسونیک





امکان جالبی که در تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGF320 وجود دارد قابلیت شماره گیر سریع است که سه دکمه در کنار صفحه نمایش گر تعبیه شده که پرکاربرد ترین ...





قیمت گوشی تلفن بیسیم دکت پاناسونیک KX-TGF320 ...







رتبه: ۲ - ‏۱ رأی - ‏‎ریال ۹٬۰۰۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۱۴٬۷۰۰٬۰۰۰ - ‏موجود در انبارگوشی تلفن بیسیم دکت پاناسونیک KX-TGF320 Panasonic Dect Cordless Phone ... گوشی تلفن دکت پاناسونیک مدل KX-TGF320 دارای صفحه ‌نمایشی با قابلیت ...




تلفن بیسیم پاناسونیک Panasonic KX-TGF320





تلفن بیسیم پاناسونیک Panasonic KX-TGF320،17 ساعت عمر باتری در حالت انتظار 330 ساعت،قابلیت مسدود سازی تماس های دریافتی،شماره گیر خودکار،ضبط پیام ...





تلفن بیسیم پاناسونیک ژاپنی مدل KX-TGF320JX - هانتل ویپ





مشخصات و قیمت گوشی تلفن بیسیم باسیم پاناسونیک مدل KX-TGF320JX ساخت ژاپن در فروشگاه ... تلفن بیسیم KX-TGF320 از امکانات بروز و خوبی برخوردار است.





تلفن و فکس همه محصولات لوازم خانگی تهویه مطبوع لوازم ...







رتبه: ۵ - ‏ ۱ مرورمدل KX-TGF320JX با گارانتی کامتل. گوشی تلفن ثابت و بی سیم پاناسونیک. مدل KX-TGF320JX. رنگ: مشکی. گارانتی: کامتل/ پویان / پاناسونیک (گوشی تلفن) ...




تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF320





نقد و بررسی گوشی تلفن بی سیم، گوشی، بیسیم، مدل گوشی، bisim، jgtk پاناسونیک مدل KX-TGF320 همراه با توضیحات و مقایسه محصول | ایده آل گستر تماس: 81010.





تلفن پاناسونیک KX-TGF320 - فروشگاه سانترال ...





تلفن پاناسونیک KX-TGF320 دارای یک گوشی رو میزی مادر و یک گوشی بی سیم می باشد. گوشی های بیسیم قابلیت افزایش تا 6 گوشی را دارا می باشند. ... تلفن پاناسونیک KX-TGF320. مدل. وضعیت جدید. تلفن پاناسونیک KX-TGF320 دارای یک ...





تلفن بیسیم پاناسونیک مدل Panasonic-KX-TGF320JX ...





تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGF320JX دارای فرکانس ۱٫۹ گیگاهرتز که بازه ... مدلKX-TGF320 دارای یک گوشی بی سیم ومدل KX-TGF322 دارای ۲گوشی بی سیم می ...





خرید تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGF320 | کیومیتا





خرید تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGF320 با قیمت مناسب و ارزان از فروشگاه اینترنتی کیومیتا. به همراه مشاوره تخصصی در زمینه محصولات و خدمات پس از فروش ...





تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGF320 - فروشگاه ...





قیمت خرید گوشی تلفن بیسیم مدل KX-TGF320 یا F320 همراه مشخصات فتی در فروشگاه اینترنتی پاناسونیک ایرانیان نمایندگی رسمی و مرکز خدمات سراسر تهران و ...





قیمت خرید و فروش دستگاه تلفن بی سیم/بیسیم پاناسونيك ...





قیمت روز فروشندگان دستگاه تلفن بی سیم/بیسیم پاناسونيك-Panasonic KX-TGF320 برای مقایسه قیمت و خرید با کمترین و ارزان ترین قیمت.





تلفن بي سيم پاناسونيک مدل KX-TGF320 - تلفن |بیسیم





گوشی تلفن بیسیم KX-TGF320 پاناسونیک دارای : مدل سال 2014; داراي تکنولوژی فرکانس i 2.4 GHzگیگاهرتز; قابلیت استفاده با 2 گوشی; سیستم منشی تلفنی ...





تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF320 | کافه تل





۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - تلفن «KX-TGF320» محصولی حرفه‌ای از شرکت «پاناسونیک» و مناسب برای استفاده‌های خانگی و اداری است. این تلفن از ظاهری زیبا بهره می‌برد.





تلفن رومیزی : تلفن بي‌سيم پاناسونيک مدل KX-TGF320





مشخصات ابعاد پايه: 103 × 163 × 222 ميلي‌متر ابعاد گوشي: 168 × 30 × 48ميلي‌متر وزن تلفن: 580 گرم - گوشی: 140 گرم قابليت اتصال به ديوار: دارد تعداد خطوط 1





تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGF320 - فروشگاه ...





تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGF320 دارای پیغام گیر ( حدود ۴۰ دقیقه ظبط پیام ) پاسخگویی پیشرفته ( هشدار پیغام صوتی , اعلام پیغام جدید ) و دفترچه تلفن ...





گوشی تلفن پاناسونیک KX-TGF320 - وینسلو





فروش اینترنتی انواع گوشی ثابت و بیسیم پاناسونیک با گارانتی اصلی و بهترین قیمت | ارسال سریع | گوشی تلفن پاناسونیک KX-TGF320.





تلفن بیسیم پاناسونیک Panasonic KX-TGF320 | فروشگاه ...





تلفن بیسیم پاناسونیک Panasonic KX-TGF320،یک گوشی تلفن بیسیم به همراه پایه شارژ و یک رومیزی،منشی و بلندگو دیجیتال،تکنولوژی DECT،دفترچه ...





KX-TGF320JX دو گوشی پاناسونیک ژاپن | گوشی پاناسونیک ...





KX-TGF320JX دو گوشی پاناسونیک ژاپن, گوشی پاناسونیک مدل f320, دوگوشی ... شرکت پاناسونیک تلفن و گوشی تلفن بی‌سیم KX-TGF320 را به نمایشگرهای 3.4 و ...





تلفن بی سیم پاناسونیک ژاپن مدل KX-TGF320 - نمایندگی ...





توضیحات محصول دو گوشی در یک دستگاه ( گوشی بی سیم و گوشی باسیم ) دارای پیغام گیر ( حدود ۴۰ دقیقه ظبط پیام ) پاسخگویی پیشرفته ( هشدار پیغام صوتی ...





تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF320 - قسطی کلاب





برای تجربه خرید قسطی تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF320 با شرایط مناسب وارد این صفحه شوید.فروش قسطی تلفن بی سیم.





تلفن بی سیم و با سیم پاناسونیک مدل KX-TGF320 - شیذرتل





توضیحات. بررسی تخصصی. این تلفن بی سیم ساخت شرکت پاناسونیک از کشور ژاپن است که با ظاهر زیبایی که دارد برای مصارف ادرای وخانگی مناسب است.





تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGF320 | جهان سانترال | ...





تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGF320. خانه; محصولات برچسب خورده “تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGF320”. نمایش یک نتیجه. تلفن بیسیم پاناسونیک مدل ...





تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF320 - فروشگاه ...





تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF320. Panasonic KX-TGF320 Wireless Phone. تاکنون کسی به این کالا امتیاز نداده است. ذخیره کالا. مقایسه کالا.





تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGF320 | مرکز فروش انواع ...





تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGF320 Panasonic Cordless Phone KX-TGF320. قیمت. قیمت : 0تومان. افزودن به سبد خرید. kx-tgf320. تلفن بیسیم پاناسونیک ...





تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF320 - کیا کالا





خرید اینترنتی تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF320 و قیمت انواع تلفن پاناسونیک از فروشگاه آنلاین کیا کالا. جدیدترین مدل‌های تلفن پاناسونیک با بهترین ...





تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGF320 - فروشگاه آنلاین ...





تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGF320 ... دسته: Uncategorized, تلفن های پاناسونیک, کالای دیجیتال, مدل های رومیزی با بی سیم برچسب: ارزان قیمت, بهترین ...





قیمت خرید تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF320 -مشکی ...





خرید اینترنتی تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF320 Panasonic KX-TGF320 Wireless Phone با گارانتی و اطلاعات کامل از مجموعه بهترین تلفن های برند ...





تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF320 -سایت فروشگاهی





تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF320. Panasonic KX-TGF320 Wireless Phone. برند : samsung; گروه : تلفن. انتخاب کنید: مشکی. گارانتی: سام سرویس.





تلفن بی‌ سیم پاناسونیک مدل KX-TGF320 - K1Land.com





فروش انواع تلفن با بهترین قیمت ،همین الان می‌توانید از فروشگاه کیوان‌لند تلفن بی‌ سیم پاناسونیک مدل KX-TGF320 خود راخریداری نمایید.فروش انواع تلفن در ...





تلفن بی ‌سیم پاناسونیک KX-TGF320 Panasonic ... - بانه ...





۱۱ شهریور ۱۳۹۷ - تلفن بی ‌سیم پاناسونیک KX-TGF320 Panasonic Wireless Phone. نام کالا : 7912. کد کالا : 9,000,000 ريال. قيمت کالا : 580 گرم. وزن (کالا + ...





تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGF320





تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGF320 : صفحه نمایش 1/8 اینچی نورانی روی گوشی; صفحه نمایش 3/4 اینچی با تنظیم زاویه و نور زمینه روی پایه; دارای پیغام گیر ...





تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGF320





دسته: تلفن پاناسونیک بیسیم و با سیم. برچسب: بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGF320, تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGF320, فروش تلفن بیسیم پاناسونیک ...





قیمت گوشی تلفن بی‌ سیم پاناسونیک KX-TGF320





لیست قیمت گوشی تلفن بی‌ سیم پاناسونیک KX-TGF320 در بازار آی تی خرید فروش اینترنتی Panasonic ... صفحه نمایش این مدل گوشی تلفن قابلیت چرخیدن دارد.





تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGF320 -خرید انواع تلفن ...





تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGF320 -خرید اینترنتی انواع تلفن بیسیم پاناسونیک با بهترین قیمت در جدید ترین مدل های panasonic در فروشگاه اینترنتی ...





Panasonic KX-TGF320 Wireless Phone - مشهد کالا





قیمت فروش آنلاین تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TGF320 دارای گارانتی رسمی و ارسال رایگان , فروشگاه ... تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGF320.





تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGF320





تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGF320. گوشی با سیم و بی سیم; عملکرد توان پشتیبان; دکمه انسداد تماس روی پایه. DECT قابلیت چند گوشی بی سیم تا 6 گوشی





بایگانی‌های تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF320 ...





تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF320. مقایسه. تحویل اکسپرسدر کمترین زمان دریافت کنید. پشتیبانی ۲۴ ساعتهپشتیبانی هفت روز هفته. پرداخت در محلهنگام ...





فروشگاه - تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF320 - کاراکو





فروشگاه اینترنتی ایران کاراکو. تلفن بی‌سیم KX-TGF320 از مدل‌های خوش‌ساخت و کاربرپسندی است که در کنار زیبایی‌هایش، به قابلیت‌های کاربردی مجهز شده است.





تلفن بیسیم پاناسونیک TGF320JX / تلفن KX-TGF320JX ...





از ویژگی های مهم تلفن بیسیم پاناسونیک TGF320JX میتوان به منووتقویم فارسی،ارتقا ... دو باتری AAA, پایه شارژر اضافه, گوشی بیسیم دستگاه مدل KX-TGFA30, ...





تلفن رومیزی و بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG9581 - ...





دوخط. ارتباط بلوتوث. ذخیره 3000شماره تلفن. منشی تلفن برای دو خظ 60 دقیقه. دارای باطری پشتیبان که در موقع قطع برق هم بیسیم وهم باسیم کار میکند.





قیمت تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGC422 | نوین ...





قیمت تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGC422. خانه; محصولات برچسب خورده “قیمت تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGC422”. نمایش یک نتیجه ...





مشخصات و قیمت تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF320







رتبه: ۰ - ‏ ۱ مرورتلفن بی‌ سیم پاناسونیک KX-TGF320 یک تلفن با کیفیت عالی و مشخصات فنی ممتاز و ظاهری زیبا است که در زمره مدل‌های پرفروش تلفن‌های تولیدی این شرکت است.




تلفن بی سیم KX-TGF320, پاناسونیک





تلفن بی سیم KX-TGF320 نشان دهنده تماس گیرنده Caller Id تا 50 شماره دارای باتری های قابل ... تعداد بازدید: 658; پاناسونیک; مدل کالا: KX-TGF320; موجودی: در انبار.





مشخصات و ویژگی های تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX ...





تلفن «KX-TGF320» محصولی حرفه‌ای از شرکت «پاناسونیک» و مناسب برای استفاده‌های خانگی و اداری است. این تلفن از ظاهری زیبا بهره می‌برد. بازه‌ی فرکانسی تحت ...





قیمت تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGF320 - اسک





قیمت، خرید و فروش اینترنتی، مشخصات، نقد و بررسی تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGF320.





تلفن پاناسونیک KX-TGF320 | فروشگاه اینترنتی هشتک





خرید تلفن پاناسونیک KX-TGF320 با قیمت فروش مناسب در فروشگاه ... تلفن مدل KX-TGF320 ساخت شرکت «PANASONIC» و دارای دو گوشی (با سیم و بی‌سیم) در یک ...





تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF320 | فروشگاه آیلند ارتباط





دارای یک گوشی رومیزی و یک بیسیم منشی تلفنی 40 دقیقه ای سه کلید تماس ... تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF320 ... مرکز تلفن پاناسونیک مدل KX-TDE600.





خرید تلفن بی سیم Panasonic KX-TGD510 (بهترین قیمت ...





برروی دستگاه تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGD510 فقط یک دکمه به نام locator قرار دارد که در مواقعی استفاده می شود که فراموش کرده اید گوشی بی سیم را کجا ...





تلفن بی ‌سیم پاناسونیک KX-TGF320 Panasonic ... - بانه ...





۱۱ شهریور ۱۳۹۷ - خرید تلفن بی سیم پاناسونیک از فروشگاه اینترنتی بانه دات کام. تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF320 با قابلیت شماره گیری سریع، مجهز به ...





تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF320 – فروشگاه ...





تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF320 – فروشگاه اینترنتی برنزی.





تلفن بی سیم پاناسونیک مدل kx-tgf320 - تعاون کالا کارت ...





تلفن بی سیم پاناسونیک مدل kx-tgf320. افزودن به علاقمندی ها ... مرور علاقمندی ها · تلفن خانگی SKU: N/A. لطفا برای استعلام با شماره 02166965792 تماس بگیرید.





تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3722 - فروشگاه افرامارت





تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3722. شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید. برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را ...





تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF320 - شرکت شبکه ...





دسته: تلفن های بی سیم, تلفن های خانگی برچسب: تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF320, خرید تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF320, خریدار تلفن بی سیم ...





تلفن بی‌سیم پاناسونیک KXTGF320 - المارکت





شناسنامه کالا. کد کالا در فروشگاه. 34436. نام کالا. تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF320. نام جهانی. تلفن بی‌سیم پاناسونیک KXTGF320. وضعیت تولید کالا.





تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF320





۳ ساعت پیش - مدل KX-TGF320 از سه قسمت تلفن رومیزی، تلفن بی‌سیم و پایه‌ی تلفن بی‌سیم تشکیل‌شده است. این تلفن بی‌سیم بدنه‌ای به رنگ مشکی دارد، قسمت ...





تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGF320 – سانترال ایران





۷ شهریور ۱۳۹۷ - تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGF320 ساخت کشور ژاپن است و از کیفیت ساخت فوق العاده بالایی برخوردار است. گوشی رومیزی این تلفن، دارای ...





تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGF320 - ایران پاناسونیک





ایران پاناسونیک - محصولات پاناسونیک. ... تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGF320. گوشی با سیم و بی سیم; عملکرد توان پشتیبان; دکمه انسداد تماس روی پایه. DECT





تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGF320 | سانترال ...





دسته: تلفن پاناسونیک با سیم. برچسب ها: بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGF320, تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGF320, فروش تلفن بیسیم پاناسونیک مدل ...





تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF320 - حامی استور





دستگاه «KX-TGF320» ساخت شرکت «پاناسونیک» تلفنی رومیزی و بی‌سیم است و کاربری دوگانه دارد. با نگاهی به این تلفن دوست‌داشتنی، اول‌ازهمه مجذوب ظاهر زیبای آن خواهید شد که رنگ‌های مشکی و انحنا‌های ... تلفن بي سيم پاناسونيک مدل KX-TG6821.





مشخصات ، قیمت و خرید تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX ...





جدیدترین مدل های تلفن با بهترین قیمت , خرید اینترنتی تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX TGF320 ,





تلفن پاناسونیک دو گوشی باگارانتی -KX-TGF 320 JX - ...





Panasonic KX-TGF320 JX Wireless Phone. ... پاناسونیک KX-TGF۳۲۰ در واقع نسخه منشی دار مدل KX-TGF۳۱۰ می باشد که علاوه بر دارا بودن تمامی امکانات و قابلیت های ...





تلفن بی‌سیم مدل KX-TGF320 پاناسونیک - تهران لاله زار





تلفن: تلفن وسیله ایست که برای ارسال و دریافت تماس تلفنی از طریق ارتباط رادیویی در پهنای وسیع جغرافیایی از آن استفاده میشود. تلفن در دو مدل بی سیم که همراه ...





مشخصات، قیمت و خرید تلفن بي‌سيم پاناسونيک مدل KX ...





خرید اینترنتی تلفن بي‌سيم پاناسونيک مدل KX-TGF320 و قیمت انواع تلفن رومیزی از فروشگاه آنلاین ملاقه بهمراه جدیدترین مدل‌های محصولات با بهترین قیمت همراه نقد ...





تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGF320 | سانترال عصر ...





دسته: تلفن پاناسونیک بیسیم و با سیم برچسب: بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGF320, تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGF320, فروش تلفن بیسیم پاناسونیک مدل ...





تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGF320 | سانترال | ایده ...





دسته: تلفن پاناسونیک بیسیم و با سیم. برچسب ها: بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGF320, تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGF320, فروش تلفن بیسیم پاناسونیک ...





تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGF320 - دلتا تلفن





کیفیت صدای KX-TGF320 همانند دیگر محصولات پاناسونیک در سطح بالایی قرار دارد.این مدل دارای حالت DND، مسدود کردن شماره، سه کلید شماره‌گیری سریع، و منشی ...





تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF320 - سنجان شاپ





تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF320. برچسب ها: نقد و بررسی: 0 کاربر. کد محصول: 2007. 1,495,000 تومان 1,449,000 تومان. موجود. افزودن به سبد خرید.





تلفن بی سیم پاناسونیک ژاپنی مدل KX-TGF320





۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - تلفن بی سیم پاناسونیک ژاپنی مدل KX-TGF320 در حال حاضر تنها مدل تلفن پاناسونیک میباشد که ساخت ژاپن است و از کیفیت فوق العاده برخوردار ...





تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGF320 - ایده آل گستر ...





۱۴ شهریور ۱۳۹۷ - معرفی تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGF320. تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TGF320 یکی از بهترین و با کیفیت ترین مدل های این برند است ...





تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGF320 - panairan





تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGF320. ... تماس کنفرانسی با خط خارجی, * بسته به مدل ممکن است گوشی اختیاری لازم باشد. اشتراک تماس, بله. اشتراک تماس, * بسته ...











تصاویر بیشتر برای تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGF320گزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام








گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGD593





تلفن پاناسونیک KX-TGD۵۹۳ محصولی کارآمد با قابلیت های متنوع و در عین حال زیبا بوده که نسخه سه بی سیم KX-TGD۵۹۰ می باشد. صفحه نمایش هریک از بی سیم ها در ...





گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGK210





مشاهده، بررسی و خرید گوشی بیسیم پاناسونیک مدل Panasonic KX-TGK210 در فروشگاه اینترنتی دیجی کال تل.
هرچی بخوای هرچی بخوای هرچی بخوای - 302 هرچی بخوای هرچی بخوای